poniedziałek, 30 marca 2015

Green -Dawka witamin w naturalnej postaci

Naszło mnie ostatnio na różne koktajle, należy wzmacniać organizm naturalnymi środkami.zatem do dzisiejszego śniadanka zrobiłam taki o to koktajl .





SKŁADNIKI :

  • 1 pęczek natki pietruszki
  • 2 cytryny obrane i wypestkowane pokrojone w cząstki
  • sok wyciśnięty z 1/2 dużej pomarańczy 
  • 3 łyżeczki miodu 
  • 250 ml wody 

WYKONANIE :
  1. Cytrynę i natkę wrzucamy do urządzenia miksującego i miksujemy .U mnie thermomix 1 min obroty zwiększałam od 5 do 10 .
  2. Następnie dodałam miód sok z pomarańczy i wodę i wszystką zmiksowałam .
  3. Rozlałam do szampanówek i podawałam :)
Polecam wszystkim dbającym o zdrowie. Pietruszka ma mnóstwo prowitaminy A ,witaminę C , sole mineralne, i żelazo , Łagodzi bóle miesiączkowe, Może być stosowana we wspomaganiu leczenia dróg moczowych i kamicy nerkowej.Ponadto ma działanie przeciwnowotworowe i zapobiega anemii. Zatem warto o niej pamiętać ,a w postaci napoju może nam udać się nawet przechytrzyć nasze pociechy nazywając go np. Napojem Shreka :)))Nam się udało :) .Zakończyło się sukcesem i nasza córcia wypiła pół szklanki :))))

Brak komentarzy: